Folosiţi-vă de următoarele sfaturi, în corelare cu terapia OLD (terapie cu oxigen de lungă durată) pentru a îmbunătăţi nivelul oxigenului, micile schimbări ar putea crește foarte mult nivelul oxigenului și calitatea vieții.

Aceste 10 idei vă vor ajuta să vă îmbunătățiți nivelul oxigenului:

1. Deschideţi ferestrele

Aerul proaspăt va aduce oxigen suplimentar în casa dvs., chiar dacă respirați constant oxigenul printr-o canulă, ori de câte ori vorbiți sau deschideți gura, aerul curat care conține niveluri mai ridicate de oxigen poate fi atras de corpul dumneavoastră.

2. Creşteţi plante

Plantele sunt opusul nostru, deoarece absorb dioxidul de carbon și elimină oxigenul. Prin creşterea plantelor în casa dumneavoastră dioxidul de carbon va scădea şi va creşte nivelul de oxigen.

3. Renunţaţi la alcool și fumat

Evitând fumatul și consumul de alcool, puteți să vă asigurați că fluxul sanguin este infuzat cu nivelul necesar de oxigen. De asemenea, renunțarea la astfel de obiceiuri este benefică sănătății dvs. generale.

4. Faceţi mai multă mişcare

Chiar și o cantitate mică de exerciții fizice vă vor ajuta să vă îmbunătățiți capacitatea de respirație, deoarece rata de respirație crește, iar respiraţiile adânci ajută plămânii să poată absorbi mai mult oxigen.

5. Creșteți cantitatea de apă băută

Apa este alcătuită din oxigen, iar prin creșterea consumului de apă puteți crește cantitatea de oxigen din corp.

6. Consumaţi sucuri proaspete

Consumaţi mai multe sucuri proaspete, sucurile naturale sunt benefice deoarece sunt pline de vitamine și minerale pe care corpul le utilizează pentru a ajuta la absorbția oxigenului.

7. Meditați zilnic

Meditația zilnică sau pur și simplu focalizarea pe o respiraţie profundă pentru câteva minute pot contribui foarte mult la reducerea stresului și îmbunătățirea aportului de oxigen.

8. Mâncaţi alimente bogate în fier

Dieta dvs. poate afecta grav nivelul oxigenului. Anumite alimente pot ajuta la îmbunătățirea nivelului de oxigen în sânge în mod natural. Consumă alimente bogate în fier, cum ar fi carnea de pasăre de curte, peștele, legumele cu frunze verzi, deoarece pot îmbunătăți deficitul de fier, ceea ce la rândul său îmbunătățește nivelul de oxigen din sânge.

9. Eliminaţi pe cât posibil sarea

O dietă scăzută în sodiu poate duce la creșterea oxigenării

10. Mâncaţi alimente crude verzi

Consumul de alimente bogate în oxigen poate crește în mod natural nivelul oxigenului din sânge. Încercați să consumați mai multe legume verzi cum ar fi broccoli sau țelina, pentru a crește nivelul de oxigen

Pentru mai multe informații, privind nevoia dvs. medicală de oxigen, vă invităm să discutați cu echipa Oxigen24, sunând la numărul de telefon 0762 024 024


0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *